מדיניות החזרות וביטולים
הנכם רשאים לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ“א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן“) על ידי מתן הודעה לחברה בדואר אלקטרוני litalshclinic@gmail.com או בטלפון 054-9585328.
תנאי ביטול למוצרים:
אתם זכאים להחזיר ולקבל החזר תשלום על כל מוצר שנרכש באתר והוא שלם, בתנאי והוא לא נפתח, לא נעשה בו שימוש, הוא מצוי באריזתו המקורית, תקין וללא פגע מכל מין שהוא. ההחזר יעשה בדואר רשום למושב זיתן 311, מיקוד 7169800. את הפריטים המוגדרים עדינים – משמע שעלולים להישבר או להינזק בשליחה – יש לארוז כראוי. ההחזר יתבצע רק לאחר שהמוצר יגיע אלינו.
מוצרים חריגים:
לא ניתן להחזיר מוצרים אשר איכותם עלולה להינזק לאחר פתיחתם או שימוש בהם, כולל אך לא מוגבל לסבונים, מוצרי שמנים, תערובות שמנים ומוצרים דומים. כמו כן, מוצרים פתוחים שהיגיינתם עלולה להיפגע אינם ניתנים להחזרה או החלפה.
תנאי ביטול לשירותים - חבילות דיקור קוסמטי, דיקור סיני ושונישין:
חבילה ראשונה - ללא אפשרות ביטול: לא ניתן לבטל את העסקה במסגרת חבילות "נגיעת הקסם", "הקלה טבעית" או "בריאות בקטנה", אך ניתן להמיר את הטיפולים בטיפולים אחרים המוצעים על ידי העסק, בהתאם להפרש הכספי בין החבילות.
חבילה שנייה (חודשיים) - אפשרות ביטול לאחר ארבעה מפגשים: ניתן לבטל את העסקה במסגרת חבילות "פנים קורנות", "איזון ושיקום" או "בריאות קסומה" לאחר ארבעה מפגשים (כולל מפגש האבחון והטיפול הראשון) עם התראה של שבועיים מראש.
חבילה שלישית (שלושה חודשים) - אפשרות ביטול לאחר ארבעה מפגשים: ניתן לבטל את העסקה במסגרת חבילות "זוהר המזרח", "העמקה בבריאות" או "בריאות מתמשכת" לאחר ארבעה מפגשים (כולל מפגש האבחון והטיפול הראשון) עם התראה של שבועיים מראש.
בכל מקרה של המרה או ביטול, ההחזר יתבצע בהתאם להפרש הכספי בין החבילות, אם קיים.
ביטול עסקה בתוך 4 חודשים:
לביטול עסקה בתוך 4 חודשים (בתנאי שההתקשרות בעסקה כללה שיחה, גם אם בדוא"ל, בין העוסק לצרכן), זכאי: אדם עם מוגבלות לפי הגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, כל מי שמלאו לו 65 שנים, עולה חדש - עד 5 שנים מהיום שניתנה לו תעודה עולה או תעודת זכאות כעולה.
דמי ביטול:
בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, במידה ובחרת לבטל את העסקה מכל סיבה לבד מהסיבות הבאות: פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לך, או במקרה של אספקת מוצר שגוי, או במידה והעסק הפר את ההסכם, רשאי העסק לגבות ממך דמי ביטול חד פעמיים בשיעור של 5% מגובה הרכישה המוחזרת, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, כקבוע בחוק (להלן: “דמי הביטול“). עלות משלוח החזרת המוצר תהא ע“ח הלקוח.
זיכוי ותיאום ציפיות:
במקרה של מוצר שהוכח כפגום, התגלתה אליו רגישות, או שישנה בעיית תיאום ציפיות כלשהי, נשקול לזכות אתכם או להעניק קופון לרכישת מוצר באתר או לשלוח מוצר חליפי, כל זאת על פי שיקול דעתנו ודיון במקרה הספציפי.
החזר כספי:
הזיכוי יינתן לאחר הגעת המוצר אלינו. אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בכך בשבילכם. אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, או שהחבילה כבר הגיעה לנקודת האיסוף, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר בחזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי הביטול. לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, אך ניתן לזכות כרטיס אחר במידה וישנו.
אחריות:
העסק לא יהא אחראי לכל נזק ישיר או עקיף הנובע משימוש שגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של העסק.
הערות והתנהלות ביטולים והחזרים:
האחריות על ביצוע הטיפולים בהתאם לחבילות הנרכשות מוטלת על הלקוח. במקרה של צורך בביטול תור, יש להודיע על כך לפחות 48 שעות לפני מועד התור שנקבע. ביטול תור לאחר מועד זה יחויב כתור ויירד ממספר הטיפולים שבחבילה. החזרים כספיים על טיפולים שלא בוצעו יתאפשרו בהתאם למדיניות ההחזרים של הקליניקה ובהצגת סיבה מוצדקת.
ניתן לשנות מועד תור בתיאום מראש ובהתאם לזמינות המטפלת. איחורים למועדי הטיפולים עשויים לקצר את זמן הטיפול, על מנת לשמור על לוח הזמנים של הקליניקה. יש להגיע לטיפולים בהתאם להנחיות שתקבלו לפני כל טיפול.
במידה ובוצע טיפול אסתטי מכל סוג שהוא או שיש עדכון בריאותי אחר, יש לעדכן בכך במיידית. אם העדכון מתבצע בזמן התור עצמו ולא יתאפשר לבצע את הטיפול, התור יחויב מהחבילה.
ביטול תור מהצד של המטפלת:
במקרה בו המטפלת נאלצת לבטל תור בהתראה קצרה, יינתן תיאום חדש בהקדם האפשרי או יינתן פיצוי מתאים, בהתאם להסכמת הלקוח.